Количка
Количка
Количката е празна.

Общи условия

Oбщи условия за използване на уебсайт и е-магазин www.himalaya.bg

Драги клиенти, моля прочетете и се запознайте с настоящите Условия за ползване на магазин himalaya.bg

  1. Общи условия

С настоящите Общи условия се уреждат условията и редът за предоставяне на стоки от Аюрведа шанс ЕООД чрез сайта на Дружеството himalaya.bg (магазин). С разглеждането на страниците, натискането на обектите или връзките, разположени на страниците на himalaya.bg, Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате тези Условия за обслужване. 

Сайтът himalaya.bg се управлява от и принадлежи на

Аюрведа шанс ЕООД - дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление:

София, ул. Ами Буе № 32

2. За поверителността на Вашите данни

himalaya.bg обработва и предприема мерки за защита на личните данни на потребителите съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни. Потребителите се съгласяват, чe himalaya.bg има право да обработва личните им данни във връзка с използването на услугите на уебсайта. За да Ви обслужваме и изпълняваме Вашите поръчки е необходимо приемането на следните данни: 



- име и фамилия

- e-mail

- телефон за връзка

- адрес за фактура и доставка

- пощенски код


Впоследствие имате възможност да коригирате тези данни от Вашия личен профил.

Данните, които получаваме при поръчка, регистрация или разглеждане на страниците, се използват единствено за Вашето обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, връзка с Вас в случай на проблеми, свързани с поръчката и подобряване на обслужването на himalaya.bg. Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните.  

Вашият потребителският профил може да бъде изтрит от системата на himalaya.bg заедно с прилежащите към него данни при желание от Ваша страна.

3. Поръчка

Всяка поръчка на продукт или услуга през himalaya.bg е свързана със задължение за плащане с наложен платеж. Поръчки приемаме 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници, но тези поръчки се изпълняват в работно време. В процеса на поръчка, имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. След приключване на поръчката получавате потвърждение само по e-мейл.   
Поръчката на продукт/и през е-магазина означава изразено съгласие за сключване на договор за дистанционна продажба, който се регулира от Закона за защита на потребителите.

4. Цени

Всички цени са в лева с включен ДДС. Цената на доставка зависи от стойността на поръчката Ви и  се изписва при приключване на поръчката.

5. Проблеми при изпълнение на поръчката

Въпреки че се стремим да изпълняваме всички поръчки с точност, изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини: 

1. Правим всичко възможно да разполагаме с наличност и да обновяваме наличностите своевременно, но е възможно някой от поръчаните продукти да не е наличен. В този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с email съобщение

2. Посочили сте грешни или непълни данни за доставка -  имена, адрес, телефон, пощенски код.

При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти. При невъзможност за доставка не по вина на himalaya.bg (не се намирате на посочения адрес или не отговаряте на обажданията на доставчика), Вашата поръчка ще бъде върната при нас докато се свържем с Вас.

6. Плащане

Поръчките се заплащат с наложен платеж при получаване на поръчката. Заплаща се на куриера.

7. Доставка и получаване на продуктите

1. С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на транспортните разходи.
2. Поръчките се обработват от нас от понеделник до петък в работно време: 09.00 ч. -16.00 ч и се изпращат чрез куриерска фирма Спиди в рамките на 3 работни дни. 

2. Доставка до адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции.

3. Доставка до Офис на Спиди: Моля да посочите офиса на Спиди, където бихте желали да получите пратката си като забележка или като специални инструкции. Опция за директен избор на офис няма. 

8. Отказ от поръчка и връщане

Можете да върнете закупените от нас продукти без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия: 

           - Продуктите да са в оригиналната си опаковка

           - Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване

           - Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ - фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)

           - Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка



Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката.

Адрес за връщане на продукти:

Аюрведа шанс ЕООД 

ул. Ами Буе № 32, София

9. Рекламации и въпроси към нас

Моля, свържете се с нас на телефон 02/951-65-99, 02/952-69-21, за да обсъдим всякакви въпроси, свързани с продуктите или услугите, предоставяни от himalaya.bg

10. Спорове. Алтернативно решаване на спорове

Надзорен орган за защита правата на потребителите в България е Комисията за защита на потребителите с адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6;  тел.: (02) 980 25 24; факс: (02) 988 42 18; гореща линия: 0700 111 22 ; уебсайт: www.kzp.bg.

При спорове относно задължения, произтичащи от договори за онлайн продажби, при който не е постигнато споразумение, Вие можете да отнесете спора към органите за алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС) при условията и по реда на чл.181а и сл. от ЗЗП. Допълнителна информация за алтернативното решаване на потребителски спорове може да се открие в уебсайта на Комисията за защита на потребителите на адресhttps://kzp.bg и в платформата за онлайн решаване на спорове ОРС.

11. Съдържание и авторски права

Уебсайтът съдържа авторски материали и текстове, изображения, графични лога, графики, лога на търговски марки, бази данни и софтуер, които са собственост или са лицензирани от himalaya.bg и са защитени от българските и други приложими закони и конвенции за авторски, сродни и други права върху интелектуална собственост. Възпроизвеждането на съдържанието, на уебсайта и/или който и да е негов елемент, обект на интелектуална собственост, може да се извършва само и единствено с писменото съгласие на himalaya.bg. Използването на услугите и на уебсайтa не предоставя на потребителите каквито и да е права върху обектите на интелектуална собственост в цялост, нито върху която и да е част от тях.


12. За продуктите

Информацията и продуктите на този сайт не са предназначени за диагностика, лечение или превенция на заболявания и здравословни проблеми.